Monday, March 28, 2011

26 harii...

28 Mac 2011- Isnin...
ari ni genap 26 hari baru sempat untuk dibotakkan kapla..
bila botak terus muka adik berubah..

senang jer nak cukur,,baby Dhia baik..

adik yang baik..tidoo jer keja diaa...

siap dibotakkan...

pecah mulut by ustazah..


selesai suda.. Dhia Nur Adawiyah dah booo tak...


selesai sudaa Adik Dhia dibotakan kapla..petang ni tgk macam gayat ja tak dak rambut..ibu pun geli bila kena kepala adik yang dogol..he he..

2 ulasan anda:

mamaqaireen said...

lepas boooo tak!hehehe..dia meragam tak??

anak dilla, mlm tu dia tak boleh tido, asyik nangis je!may b kepala dia gatal kot.kekeke...kesian kat dia.

hari kedua baru ok n boleh tido..

DiDie RedWan said...

Alhamdullilah sepanjang dibotakkan, Dhia layan jer pisau cukur tu..diam jer..lena sebab pas dipam-pamkan penuh tank katakan..sementara nanti ustazah tu, dd kenyangkan dia..
so sampai belah mulut pun ok ja..
Syukur Dhia langsung tak susahkan ibuu..cuma pas mandi, dia mcm gayat tak dak rambut ja..pas tu ok jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink