Wednesday, May 2, 2012

Anak Ibu



hmm ini lak anak ibu Nur Darwisyah..Kakak suka sangat kata dia anak ibu..sampai bergaduh la ngan babah kalau babah kata anak babah..adoyaii fenin ibu dok tune bgtau anak ibu dan babah aa.. dia tak moo sebab babah busyuk okok (rokok) jaa..
bila tanya naper kakak kata anak ibu..sebab dia kata dia cantek da lesung pipit macam ibu..muka macam ibu..
hmm ibu cantek ker kakak? selalu tanya kakak soalan ini..
jawapan kakak sangat membodek ibu yer... (^,^)
Hakikatnya budak-budak tak pandai menipu kan.. kan..
Kakak ni ibarat cermin ibu.. fotostat ibu betoi-betoi ni..
segala-gala perangai semua follow ibu..
Kakak yang peramah.. kakak yang adorable.. kakak yang sangat pandai menyesuaikan diri..cepat jer dapat kawan baru even  cina india dia kejor main gitu ja selalu di playground Mc D or taman mainan..
bila mai rasa nak marah sangat-sangat dah ni.. pk dia ni sebijiik ibu, sebab adakala perangai mengajar dan memberontak terlalu tinggi..
hmm pandai mengajar tu babah yang kesan..sebab sebijik ibu katanya...soryy yer babah.
bab possed no 1 aaa...pandai beraksi depan kamera sejak berusia 3 bulan lagi.. tak macam adik aaa tak moo langsung nak ambik gambar..
Kakak sangat suka possing .. mesti nak ambik gambar.. macam ibu kan kan..
anak ibu betoila..

Apapun ibu dan babah rasa bersyukur sangat-sangat di kurniakan anak-anak yang sihat, aktif, cerdik dan comey di mata ibu dan babah.. kasih sayang ibu dan babah tidak pernah ada kurang dan pilih kasih..

nota kaki: kakak dah pandai roseq "didielife" ok.. dia da komplen gambar dia dalam ni kureng aaa..






2 ulasan anda:

Farah Shamsudin said...

kira fotostat akak la ye..

Didie Redwan said...

yup Farah..sebijik Wisya follow akak aaa... hmm yelah dulu masa preggy Wisya akak PJJ ngan en hubby.. so akak tengok muka akak jer 9 bulan tu,.. hmm turun fotostat abis aaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink