Tuesday, April 5, 2011

34 ariii...

Ari ni dah 34 hari..ini bermakna ada lagi sepuluh hari nak MERDEKAAAAA.abis perintah berkurung 44 hari padahal tak terkurung pun kik kik..yeah tak lama dah nak huha huha merendek g bersosial mcm seperti sediakala. kuar makan kat luar, bershopping.. cepat toi masa berlalu dah sebulan, cuti lak ada lagi 56 hari lagi nak meronggeng di rumah la la..
Start keja 1-6-2011, hmm syiokla dok rumah jadi fulltime ibu, g hantar Wisya one ke tadika, g ambik dia..dapat full kan breastfeeding ke baby dhia.. rasa malasnya nak masuk kerja dah sebenarnya.. 
Berat pun masih lagi overweight ni..terkini update baru 78.4 kg..target nak 65kg tak tau la boleh ke tidak..harap-harap tu bolehla sebab baru nak start makan jamu..

2 ulasan anda:

mamaqaireen said...

dd masuk kerja 1/6/11 ye??
my besday lah... ^_^

DiDie RedWan said...

start keja 1-6... birthday ibu dan anak 18-6.. go go gemini girl..patut ler ramah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink