Monday, March 25, 2013

laksa ooo laksaaa

Senyum lagi pagi ni..
sebab da panggilan rezeki masyukkk..hmm today 25hb ari gaji 
 kak Sal jemput g makan laksa kat rumah dia ari ni..Laksa kak Sal memang sangat sedap dan buat daku tingat jerr..ngidam laksa dia la pulak..yelah dulu kalau masa di spt syioklaa boleh makan laksa kalau spt ada wat makan-makan, now daku dah di spu tak der lagi laksa kak Sal disini..memandangkan kak Sal cuti 2 ari ni  bolehlaa g lepak rumah dia lunch ari ni..
hmmm tak sabarnya nak tunggu jam 1.00 tengahari nii
rasa macam nak jerr g sekarang tapi ada kerja yang perlu dibereskan laaa..
so sabaq sat tunggu Sis Ft kita lik dari RKK jap g makan sesama..

My favorite laksa..forever n ever.. aduyaiii pas bulan 10 ni tak leh dah laaa nak melantak laksa dah la..sekurang -kurang pantang 6 bulan jer boleh tahan pun..



2 ulasan anda:

Hanni Hanafi said...

sedap nya kak wei...terliur lk dah...mujo x ngandung..klu x naya nk kena p mintak kat chef nya...

Didie Redwan said...

sedap gilaa laksa kak Sal ni.. hmmm t ngandung harap tak terkenan kan laksa ini..sebab tuan laksa kena berulang jauh daaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink