Thursday, February 2, 2012

bila Dhia demam

Dhia Nur Adawiyah baru baik demam panas..batuk adaa siket lagiii...
sampai nek ruam merah kecik penuh badan..
ibu dah cuak ingatkan Campak la.sib bek la dapat info dari Mommy Ajeeq kata virus demam ja tu. ibu tak reti nak jaga, dulu kakak pernah jadi time tu Wisya umur 3 bulan kat pengasuh di Perlis, semua pengasuh yang tolong jagakan...
Rabu lepas >> masa g ambik kat taska, cikgu kata ari ni tak jalan dah tidoo ja badan dah suam-suam ler, mai malam dah mula panass... bg mkn ubat tapi tak kebah bila pagi..So pagi khamis >> ibu terpaksa el ler awal tahun ni takkan nak tinggal Dhia lak kan.. g ambik ubat kat kenek aaa, 39 darjah oooo anasss dak Dhia kata.. hmm demam nak boleh cakap kot sayang kan.. so mula ler operasi jadi nurse aaa mandikan ayaq asam jawa bagai.. ayaq bunga rayaa.. tempek cool fever, selama demam tak bagi pakai baju langsung.. pampers ngan seluar kecik ja bagi.. dapat petua macam-macam ler dari mama -mama perihatin kat fb..
sekarang Dhia dah baik demam.. mulut dah pandai cakap jerit nakkk naakkk ..anasss,,,sedapp daapp..ayaaqqq..kakaaakkk .. booooo..babahhhh... ok lah kan dak 11 bulan ni...


39 darjah....

tempek cool fever...

suka kepala sejukkkk...





2 ulasan anda:

Farah Shamsudin said...

nasib dhia dah baik.. baru senang hati kan kak..

DiDie RedWan said...

Thank Farah.. yer sib bek dah baik..boleh ibu g keja ngan senang hati nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink