Tuesday, January 10, 2012

SePeTen JOHAN LAGI...

Tak sangka.. SePeTen JUARA lagi..
Sayembara Inovasi Peringkat Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat...
ari ni 10 Januari 2011 berlangsungnya majlis penganugerahan  di Opis baru Kementerian di Putrajaya..
Kali ini daku, kak wan rohaiza, en rosli dan en basir mengundur diri tidak menyertai majlis tersebut kerana ;
daku tidak mendapat keizinan dari en suami dah.. banyak kali sangat dah terpaksa tinggalkan anak-anak dengan orang.. so mahu tak mau dok opis jelah kan.. tgk jer perkhabaran dan gambar dari  geng di Putrajaya..
Fuhh tak sangka.. menang jugak team SePeTen ni yer, banyak toi suka dan duka dalam nak mengecapi kejayaan.. kalau tak dak kesabaran memang tak kan sampai tahap ni aaa..
yelah di opis cara opis, mengarah main order ja kan.. balik rumah cara di rumah, tekanan dan kondem ngan en somi yang memang tak mau paham komitmen kerja daku.. sedih weiii jiwa memberontak hanya ALLAH ja tahu, akhirnya RM 2500.00 menjadi genggaman SePeTen..

Tahniah semua geng SePeTen dan staff-staff PKMD SPT ..
"Berkat Berjasa"


dengan rasminya dah boleh letak jawatan dah  as ahli team SePeTen, untuk memberi laluan kepada staff lain yer..peritt pk orang kat umah tu lerrr..

(^_^)


2 ulasan anda:

Farah Shamsudin said...

tahniah2 untuk akak dan team..:)

DiDie RedWan said...

thank Farah.. bila agaknya kita nak ketemu ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink