Monday, October 24, 2011

Ragam si kakak dan adik...

teruja kan bila citer pasal ragam si anak-anak ni..pas dok round-round blog ibu-ibu..
Daku Sangat-sangat teruja bila dapat mengikuti perkembangan kanak-kanak dari lahir sampai ke dewasa..dari baru nak belajar meniarap, merangkak, berjalan dan sampai depa kawen ada anak pa kan..ada jer teletah mereka yang buat hati si ibu rasa bahagia, gembira dan bermakna..citer pasal ragam
Kakak dan adik ni kasar, semua orang tengok kata depa buas, daku pantang wooo dengar perkataan tu so daku perbetulkan bukan buas tu binatang tapi diaorang ni nakal, budak belajar meneroka ni bijak..memang toii terbukti kakak dan adik ni sangat cerdik dan bijak..
Daku masa preggy diaorang pun tak alah macam ibu mengandung yang lain, sentiasa lasak, aktif dan gumbira hasilnya....
Syukur Alhamdulillah ALLAH bagi anugerah terindah buat daku..di dunia ada Nur Darwisyah dan Dhia Nur Adawiyah..
Di akhirat ada Muhammad Raqib, anugerah ALLAH yang pastii..


Adik..



kakak


Sama ja kakak ngan adik...aktif

2 ulasan anda:

aten said...

Teringat zaman kecik2 dulu..sy ngan adek sy pun gitu..hehe..

DiDie RedWan said...

best kan .. t tgk anak-anak kita lak.. tak ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi he he...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink