Saturday, May 7, 2011

IBU Days....

Ari ni 7 Mei 2011- Sabtu...
Nak Wish "SELAMAT HARI IBU"....
Ari ibu ekk.. hmm tengok semua status wish "Selamat Hari Ibu" jer so...
Ari ni Wisya one @ Kakak ada Sukaneka Tadika Fitrah Ehsan...
bangun pagi ni..semangat betoi mandikan kakak dan ibu sekali..
pas tu kejutkan babah..hmm babah tak baper minat ler bab-bab mcm ni..bg babah remeh temeh ja.. tapi bagi ibu setiap aktiviti, program dan perkembangan anak-anak ibu bukan satu perkara yang tak boleh ambik mudah..
biarlah dulu ibu dan babah tak pernah rasa kekeluargaan yang sempurna..tapi buat anak-anak ibu, ibu nak terapkan nilai-nilai kekeluargaan yang hanya yang terbaik buat anak-anak ibu di dunia. Nur Darwisyah dan Dhia Nur Adawiyah..
Buat Arwah Mohamad Raqib.. Alhamdullillah Aqib di tempat yang paling terbaik di akhirat, syukor Ya Allah..
Buat anak-anak yang bersama ibu.. "Ibu nak Apa yang terbaik hanya buat kalian....
Ramai jugak parent attend bagi semangat kat anak-anak diaorang, daku serta baby Dhia lagi ni ler..dah la breastfeeding, kita bagi semangat kat kakak yer dik...
Tengok kakak main sukaneka, aktif dan cargas nya anak ibu..rasa bangga...
Kakak menang acara muzikal Chair 4 tahun.. syoknya nampak Kakak amat fokus dalam game...
rumah kakak jadi juara sukaneka tahun ni..dapat pingat emas...hadiah buat ibu...menitis air mata ibu..
"KU BANGGA JADI IBU..
Jom layan picasa sukaneka Tadika Kakak...











hadiah buat ibu,,, tempat pertama.. emas...




2 ulasan anda:

Farah Shamsudin said...

tueee diaa.. dapata emas tu.. kebanggaan tu kak..:) Selamat hari Ibu kak..:)

DiDie RedWan said...

thank farah..
nitik air mata si ibu..kak tgk si wisya fokus betoi ngan game dia..harap sampai dia dewasa begitu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink