Wednesday, January 1, 2014

semangat 2014

Kepuasan & keseronokan bila dapat membantu menyelesaikan masalah & menambah nilai dalam kehidupan orang lain adalah suatu pengalaman yang sangat berharga & tidak ternilai! Alhamdulillah kami melakukannya dengan Qaseh Gold! ♡♡♡


copy paste dari page ^^




Bawah ni Testimoni dari diri sendiri ok ..dari lubuk hati..

.  dulu nak jadi penulis.. pernah hantar karya dalam majalah sekolah tau..tak caya geng teknik sp2 cer buka buletin..haa haa ada lagi ke tak ekk dah 15tahun kott..


Yess itu yang sekarang Dd rasakan... disuntik semangat dan aura positif...mencerdaskan minda..banyak idea menusuk-nusuk ni kalah novelis kott?? he he... betoilaa bila badan kita DISAJI dengan makanan sunnah yang KONSEP HALALAN TOYYIBAN..meresap khasiat. .no merintih- rintih lagi dah, selama ini terlalu banyak masa dihabiskan.. 2014 melangkah dengan semangat.. Insya ALLAH.. katakan Boleh dengan Qaseh..jom bersama menjanakan ekonomi ummah.. dengan memartabatkan makanan sunnah..Berkat pun dapat, badan pun sihat..otak pun cergas.. sedap pun sedap..x cukup ngan 2-3 sudu la pulak... production pun meriah bagi ibu yang menyusu penuh ni.. tak mahal pun.. beli gadget mahal boleh...makan fastfood mahal boleh.. huh sangat rugi bila memikirkan.. walaupun terlewat mengenali kehebatan Qaseh Gold tetapi belum terlambat..Syukur Alhamdulillah.. Allah tunjuk jalan bagaikan mendapat hidayah dan semangat..

Insya Allah pasti ada jalan-Nya macam dalam lagu maher zain.. layan time serabut sambil berzikir....

Sihat itu Jihad!!

Berminat..pm..wasap..wechat.. 0104642084

2 ulasan anda:

Abil Fikri Ahmad said...

Selamat Tahun Baru yea..

didielife said...

Terima kasih sedara Abil.. anda idola dd..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink