Tuesday, January 21, 2014

Dropships


Berminat??

010-4642084

Ana Edar dan Qaseh





Alhamdulillah...

berubah dan perubahan!!! aura berQaseh..mencari keredhaan, kesihatan dan kesenangan di dunia untuk seimbangkan bekalan ke akhirat.. Cantik di mata manusia hanya di dunia sahaja.. tetapi CANTIK DI MATA ALLAH, dunia dan akhirat .. Jiwa pun tenang... Insya ALLAH.. 

Dd ikut sunnah nak nega produk Qaseh Gold dan Ana edar..

Liptik Ana Edar




Dd jual Liptik jugak..

Liptik Ana Edar
Produk Bumiputera 100% 

Boleh bawak solat..

Cantik di mata Allah, jiwa kita tenang..

berminat ..pm di fb

010-4642084

Sunday, January 19, 2014

Qaseh Gold..pilihan ku

Sebab utama kita perlu amalkan pemakanan kesihatan tambahan: 
1. Kualiti dan khasiat bahan mentah spt sayur2an & buah2an semakin berkurangan 
2. Banyaknya makanan proses dan segera 
3. Pemakanan harian yang tidak seimbang Kita sakit sebab kurang zat dalam jangkamasa panjang dan bukannya sebab kurang ubat! Soalnya, pemakanan kesihatan tambahan apa yg sesuai utk kita? Pastinya carilah produk yang Halaalan Thoyyiban - Halal lagi Baik sbg penawar jasmani dan rohani kita.
 Utk cara mudah & terbaik, amalkan pemakanan Sunnah yang kaya dgn anti oksidan dan anti bakteria.
 Qaseh Gold adalah antara pilihan pemakanan Sunnah yg terbaik utk menjadi pihan anda!

 Terbukti Mudah, Murah & Mujarrab.


 Berminat.. hubungi Didie..

0104642084 

Wednesday, January 15, 2014

Junior pilihan terbaik..

Adakah ANAK anda: - kerap demam - kerap batuk - Sakit kepala - kerap selesema - kerap berulang ke klinik - lesu dan lemah - tidak gembira - Hidung sering tersumbat - Pernafasan tersekat - Kerap bersin - Gatal hidung dan bahagian muka - Hidung dan mata berair - Hilang selera makan - Anak anda sering sembelit - Anak anda picky eater - Anak anda sering sakit/batuk/selsema - Anda terlalu kurus - yang tidak suka makan sayur - yang sukar makan ubat - yang suka makan makanan segera/makanan rapu

Maka ANAK anda patut makan Qaseh Junior. Kenapa?

Qaseh Gold Junior ialah campuran minuman botani formulasi Makanan Sunnah seperti Kurma, Madu, Kismis, Tiin, Zaitun, Delima, habbatus Sauda' dan air Zam Zam. Dipekayakan juga dgn Bayam, Kismis dan Badam/Almond InsyaAllah membantu :

- menguatkan antibodi anak agar sukar jatuh sakit - mencergaskan badan dan mencergaskan otak - membekalkan serat dan seterusnya dapat melawaskan pembuangan dan menyokong tumbesaran. Insya Allah

*****************************

QASEH GOLD: MUDAH-MURAH-MUJARAB Prevention Is Better Than Cure: Sunnah Drink Qaseh Gold.

✔ 100% HALAL (Produk Bumiputra ISLAM)
✔ IMP - Islamic Manufacturing Practice






Qaseh Junior lengkap sebotol


SALAH SATU FAKTA YANG PERLU KITA KETAHUI TENTANG YAHUDI

Jaga pemakanan


Makanan yang masuk ke dalam perut bukan hanya untuk mengenyangkan, tapi untuk membentuk tubuh badan yang sihat dan cerdas. Orang-orang Yahudi mengambil berat hal ini sejak anak-anak masih kecil lagi. Mereka tahu bahawa untuk menjadikan anak-anak mereka bijak dan cergas, sel-sel otak perlu sering berhubung dan cekap.


Pemilihan menu semasa makan juga dijaga. Ikan tidak akan dihidang bersama dengan daging kerana menurut mereka, makanan laut dan makanan darat tidak boleh dimakan bersama kerana ia boleh memudaratkan kesihatan. 

Buah-buahan juga tidak dimakan selepas makan hidangan utama, tetapi dimakan sebelum itu.

Untuk anak-anak yang bersekolah, mereka akan memberikan pil minyak ikan, kacang badam dan madu.

Apa yang anda boleh pelajari?

Tidak dapat dinafikan, orang Yahudi memang sudah mengamalkan apa yang telah dianjurkan oleh Rasulullah S.A.W 1400 tahun yang lalu. Mungkin mereka tahu tetapi tidak mahu orang Islam tahu.

Makanan-makanan sunnah seperti madu, kismis, buah delima, kurma, habbatus sauda dan buah zaitun memang ada khasiat dan keberkatannya. 

Anak-anak sememangnya memerlukan makanan-makanan baik. Jadi, jangan biarkan perut mereka diisi dengan makanan yang tidak berkhasiat, mengandungi karbonat yang tinggi, banyak asid, pewarna tiruan dan lemak yang tidak menyihatkan.

Oleh itu, cubalah berikhtiar memberikan makanan terbaik kepada anak sepertimana yang diamalkan Rasulullah s.a.w cuma dalam satu botol.

Satu pilihan bijak yang MUDAH, MURAH & MUJARRAB! InsyaAllah….

Berminat..0104642084

Monday, January 6, 2014

Zuriat Qaseh Gold






Milk booster Qaseh


Alhamdulillah rezeki Dhia Nur Sumayyah semakin meriah..seronok sangat rasa sekarang ni, baru selesai mengepam di opis untuk seisi pertama jam 11 pagi..terus dapat 11 oz that means 2 botol storage, syioknya rasa hilang bayangan FM dah aihh..
ini adalah Pengalaman Dd sendiri, sejak akhir akhir ni dd banyak sangat ujian dan dugaan bertimpa timpa.. susu semakin down dan kurang.. nasib baik la bertemu Qaseh Gold Adinda dengan Sole ni, sekarang tak perlu risau lagi nak top up bagai..Insya Allah cukup dan mencukupi  seterusnya nak  meneruskan hingga usia 2 tahun Dak Sumayyah ni..

Badan pun rasa ringan, kebas-kebas badan dah tak rasa.. lega..yang paling best buat come back ke opis ramai tegoo dd dah kurus..yeaaay.. nak maintain jelah sebab kalau kurus sangat nanti muka macam jerangkung jer tulang pipi tinggi..

Jom la wahai adinda-adinda semua.. rasain kehebatan khasiat semulajadi makanan sunnah ini..

Berminat..just mesej..wasap..wechat or pm d facebook ; Didie Redwan

010-4642084

sihat sambil memartabatkan makanan sunnah..



Sunday, January 5, 2014

semua dalam 1 Qaseh Gold


Berminat??

0104642084, Dd akan reply sebaik boleh..

Friday, January 3, 2014

Konsep Demand n Supply

Tips-tips meneruskan Jihad penyusuan selama 6 bulan dan 2 tahun Insya Allah..

Jadikan satu sesi mengepam sebelum tidur sebagai rutin harian jika anda mahu :-


1. Maintainkan production.


2. Menyediakan bekalan fresh EBM untuk keperluan anak di rumah pengasuh pada esok hari..

3. Cukupkan keperluan anak pd esok hari ( jika hasil mengepam sepanjang hari ini masih tidak cukup ).
4. Menambah stok ( jika hasil mengepam sepanjang hari telah mencukupi keperluan anak pada esok hari..hasil mengepam sebelum tdo boleh disimpan sebagai stok..
5. Hasilkan lebih byk susu kerana waktu malam bdn lebih aktif menghasilkan susu sewaktu kita sedang tidur kerana paras hormon Prolaktin dan Oksitosin di tahap optimum..jika anda biasa kosongkan cik B sebelum tidur lebih byk ruang untuk susu dihasilkan..dengan izin Allah production susu akan menigkat sedikit demi sedikit..

Sambil mengepam jgn lupa amalkan juga :-
1. Baca Zikir Ya Matin sebanyak 70kali.
2. Minum air suam sebelum dan selepas mengepam.
3. Minum horlick atau milo suam sebelum tdo.
4. ambik 2-3 sudu Qaseh pagi sebelum makan pagi dan 2-3 sudu sebelum tido.

Jika  nak berkongsi khasiat ramuan makanan sunnah khazanah tinggalan nabi kita bersama baby bolehla mengambil Qaseh Gold Adinda, beristiqamah dengan makanan sunnah..

Pengalaman dd sendiri..baby tidak meragam, sentiasa kenyang, kerap membuang angin dan ceria .. Syukur Dd dipertemukan dengan ramuan sunnah ini..susu meriah bertambah..sekali pam 9oz sebelah cik N.. Syukur alhamdulillah..dd dah bertemu ngan milk booster yang terbaik..
'
testimoni sendiri.. alhamdulillah..

 Berminat.. wasap..we chat..0104642084..
facebook; https://www.facebook.com/qasehwish

penghantaran sampai ke muka pintu...



SOLE


Kita beli dan minum air mineral dengan harapan ada mineral yang di war warkan. Tapi betoi ker ada mineral yang di sebutkan.. kalau ada Alhamdulillah, kalau tak der.. wat rugi duit jer.. 
Tapi dengan SOLE anda dijamin tidak akan rugi.. hanya campurkan 5ml didalam air 1.5l.. Anda cukup mineral yang diperlukan dengan SOLE.. x rugi aaar beli pun especially yang x der penapis air di rumah like Dd 

Pada dasarnya, badan kita semua memerlukan Mineral & Nutrien yang cukup dan seimbang untuk prestasi kesihatan yang optimum.

SOLE - pati kristal garam mineral semulajadi yg bekalkan 84 jenis mineral manakala Qaseh Gold membekalkan nutrien dari formulasi pelbagai khasiat pemakanan Sunnah & herba yang terdapat di dalamnya.

Gandingan SOLE & Qaseh Gold ini menampung kekurangan mineral dan nutrien di dalam badan. Apatah lagi bagi bf mommies, mereka pastinya memerlukan lebih mineral & nutrien - untuk prestasi kesihatan mereka yg lebih baik, lebih bertenaga dan jiwa serta emosi yang lebih tenang.

Ready stok..berminat..pm..wasap..wechat 0104642084

Sihat itu jihad!!



Berkat Doa Dhuha



Kecantikan nya kecantikanmu..
Keindahan nya keindahanmu..
Kekuatan nya kekuatan mu
Kekuasaan nya kekuasaan mu
Perlindungan nya perlindungan mu
Ya Allah jika rezeki masih dilangit turunkanlah..
Jika di bumi keluarkanlah..
Jika sukar permudahkan lah..
Jika haram sucikanlah...
Jika jauh dekatkanlah..
Berkat waktu dhuha..

Limpahkan kepadaku segala engkau telah limpahkan pada hamba mu yang soleh...

Amin

Contact Dd; 0104642084


Wednesday, January 1, 2014

semangat 2014

Kepuasan & keseronokan bila dapat membantu menyelesaikan masalah & menambah nilai dalam kehidupan orang lain adalah suatu pengalaman yang sangat berharga & tidak ternilai! Alhamdulillah kami melakukannya dengan Qaseh Gold! ♡♡♡


copy paste dari page ^^




Bawah ni Testimoni dari diri sendiri ok ..dari lubuk hati..

.  dulu nak jadi penulis.. pernah hantar karya dalam majalah sekolah tau..tak caya geng teknik sp2 cer buka buletin..haa haa ada lagi ke tak ekk dah 15tahun kott..


Yess itu yang sekarang Dd rasakan... disuntik semangat dan aura positif...mencerdaskan minda..banyak idea menusuk-nusuk ni kalah novelis kott?? he he... betoilaa bila badan kita DISAJI dengan makanan sunnah yang KONSEP HALALAN TOYYIBAN..meresap khasiat. .no merintih- rintih lagi dah, selama ini terlalu banyak masa dihabiskan.. 2014 melangkah dengan semangat.. Insya ALLAH.. katakan Boleh dengan Qaseh..jom bersama menjanakan ekonomi ummah.. dengan memartabatkan makanan sunnah..Berkat pun dapat, badan pun sihat..otak pun cergas.. sedap pun sedap..x cukup ngan 2-3 sudu la pulak... production pun meriah bagi ibu yang menyusu penuh ni.. tak mahal pun.. beli gadget mahal boleh...makan fastfood mahal boleh.. huh sangat rugi bila memikirkan.. walaupun terlewat mengenali kehebatan Qaseh Gold tetapi belum terlambat..Syukur Alhamdulillah.. Allah tunjuk jalan bagaikan mendapat hidayah dan semangat..

Insya Allah pasti ada jalan-Nya macam dalam lagu maher zain.. layan time serabut sambil berzikir....

Sihat itu Jihad!!

Berminat..pm..wasap..wechat.. 0104642084

Penawar hati

Membina kendiri dan generasi yang cemerlang fizikal intelektual & spiritual bermula dengan pemakanan yang halal lagi baik...Kita tidak sedar pemakanan kita sekarang mengandungi pelbagai bahan-bahan pengawet..perisa.. sampai kita pun tidak tahu tahap halal dan haram...Tak caya?? cer semak senarai yang Jakim keluarkan.. so apa kata kita beri dan bersihkan dalam diri kita dan orang-orang yang kita sayang serta permata hati kita dengan makanan sunnah penawar jasmani, penyeri rohani Insya Allah.. sama-sama kita beristiqamah dalam membudayakan makanan Sunnah ini..
Berkat pun dapat..badan pun sihat.. Alhamdulillah..

Qaseh Gold ‪#‎kekanda‬ ‪#‎adinda‬ ‪#‎junior‬ ramuan yang diformulasi dari kurma,kismis, badan, air zam zam dan byk lg dengan proses pengilangan islamik yang menitikberatkan konsep halalan toyyiban.

Sihat itu jihad.. bersama memartabatkan makanan sunnah.
Berminat.. pm..wasap..wechat Dd.. 0104642084



Penawar Rohani..


Formulasi makanan sunnah Jus Qaseh diperlengkapkan dengan proses pengilangan Islamik yang menitikberatkan konsep halalan toyyiban bagi mengukuhkan zarah adunan ini. Ia bertujuan memelihara dan memuliharaan seri, kekuatan dalaman, tenaga tubuh dan minda serta meningkatkan kualiti hidup Muslimin. Apabila jasmani dan tubuh badan kita cergas dan sihat, tanggungjawab beribadah juga menjadi mudah, Insya Allah.

Qaseh Penawar Jasmani , Penyeri Rohani.

Sihat itu Jihad. Jom memartabatkan pemakanan sunnah. Menjana pendapatan ummah..

Berminat.. pm.. wasap..wechat 0104642084 Dd sentiasa membantu.
#qaseh Adinda #qaseh kekanda #qaseh junior


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink