Tuesday, December 31, 2013

Qaseh Gold Sole


Qaseh Gold Sole..

Garam mineral kristal

Ramai yang tidak tahu bahawa garam kristal terbentuk secara semula jadi sekitar beratus tahun dahulu mempunyai fungsi yang baik terhadap kesihatan. Khasiat garam kristal yang hanya diperoleh di kawasan berbukit sekitar Asia dan Eropah ini dikatakan mampu memulihkan pelbagai penyakit selain menjadi bahan kecantikan alternatif dekad ini.Kristal garam yangbergetar pada 8.7 hertz ini kaya dengan tenaga bio. Garam ini diperoleh secara manual tanpa menggunakan bahan letupan bagi mengekalkan kualiti dan keaslian bio fizikalnya. Mineral dan zat galian dalam garam kristal ini berbentuk ion yang memudahkan proses serapan mineral dalam tubuh individu.Terdapat 84 jenis mineral dan zat galian dalam Garam Galian Kristal Pure Living dalam bentuk yang seimbang untuk keperluan tubuh kita. Kristal Garam Galian Pure Living mudah diserap oleh sel dalam tubuh kita. Kandungan mineral dan zat galian ini hampir sama dengan kandungan yang terdapat dalam air Zamzam.Dari segi saintifik, garam kristal mempunyai sifat yang unik dimana struktur atomic garam kristal adalah dalam bentuk tenaga elektrik bukan molekul dan mudah berubah. Apabila kita rendamkan sebiji kristal kuarza (quartz) dalam air, ia akan mengeluarkan tenaga yang diserap ke dalam air tetapi kristalnya akan kekal dalam bentuk molekul dan tidak larut.Tetapi apabila kita masukkan kristal garam kedalam air, ia akan larut dan membentuk sole (so-lay) yang dari sifatnya bukan air dan bukan garam tetapi satu dimensi tenaga yang lebih tinggi kerana jika sole diwapkan, kristal garam ini akan terbentuk semula. Semua makanan lain perlu diubah sifatnya sebelum ia dapat diserap oleh tubuh manusia seperti kanji kepada gula, protin kepada asid amino dan lemak kepada glycerin tetapi garam tetap garam dan sole dalam bentuk ionis akan diserap oleh sel-sel terus dan ia juga boleh diserap terus oleh otak manusia

Kat pasaran tu garam Himalaya tapi rock salt .
sole merupakan kristal salt Lebih halus molikul Mudah serap dalam darah. Rock salt 600 Kaki , kristal salt hingga 1200 kaki .
Garam sifatnya lembab, garam Masak biasa Ada aluminum hidrokside Utk leraikan. Kita letak iodin atas advise kementrian kesihatan iodin Akan terlerai bila dimasak. Sole mmg pure melalui proses penepuan secara semula jadi..

Sihat itu Jihad! Jom bersama kami memartabatkan pemakanan sunnah.
Berkat pun dapat.. badan pun sihat..

Berminat.. wasap.. pm.. 0104642084

0 ulasan anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink