Tuesday, August 28, 2012

Sahabat dan minyak wangi...

Semalam tengok Tanyalah Ustaz tv9.. hmm topik best jugak.. terpikat ngan kata-kata ustaz tu..
"Sahabat atau kawan ni ibarat minyak wangi... bila kita berkawan dengan dia.. kita dapat bau harum jaa wangi dan senang ngan wangian itu...
tapi kalau musuh atau yang berpenyakit hati busuk tu, hmm sendiri mau tau aaa bau apa yang kitakan dapat confirm busuk kan.. "

Hmm bila dok renung-renung lik betoi jugak kan.. kawan dan sahabat yang baik adalah yang menyenangkan kita dikala suka dan duka..
sempat jugak la Mr Hubby smash kata daku ni terhegeh nak cari kawan la, ikut kawan laa.. kalau kena ngan kawan minyak wangi ok aaa..tapi kalau kena kawan ngan Tahi hmm kan dah busyukk taik aaa.. hmm toi jugaklaa kan kata kata dia tu..

NOVEL n FB menyatukan kami..
sangat suka tengok pic di atas ni, kak su dan kak Ila ni bukan ku kenai lama mana pun rasa masa Acik Lana nak turun S.P dulu, hanya NOVEL dan FB jer kenai pun tapi bila ketemu kembali kali ke 2 berjumpa..kemesraan yang di tunjukkan ikhlas dan menyenangkan hati.. tak berselindung dan berpura-pura kan..selamba jer kalau nak tegur, dd lebih suka gitu lagi dari dok berpura-pura cover tapi kat orang lain dok kutuk rapat-rapat..ohh tidak bau tu lama-lama akan terbau jugak okays..
Kawan yang kenai lama dari sekolah ker..adik beradik sedara mara pun tak capai semesra ni tau..
BFF.. Best Friend Forever gitu..




















nota tuan rumah; semua picasa ni ehsan dari DLSR kak su pulak yer..

0 ulasan anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink