Tuesday, June 26, 2012

Legaaaa

Rasa legaaaaaaaa sangat sebab "musuh" dalam selimut di opis ku dah di benti kan servis ...Makna nya esok dan sampai bila-bila tak perlu ku hadap muka dia lagi dah.. tak perlu berpura-pura lagi dah..
sebelum "Dia "ni buat baik sangat-sangat laa dengan daku...tiap-tiap hari sebelum balik mesti mai dok nempek dekat workstation daku..
Esok dan hari yang mendatang ha ha ha rasa selamat.. tak sangka kan ALLAH beri peluang daku rasa selamat dan selesa  di opis ni tapi tak sangka dengan masa secepat ini yoo..
Tetiba ari ni syarikat tu tarik balik orang tu..
Hanya rasa LEGAAAAA jer tau..
Bahaya jugak pk2 kalau lama orang tu ada dalam opis kami ni lama-lama..semua hal kisah orang dia nak besar-besar dan laga-lagakan.. yang pelik kenapa Daku yang menjadi modal utama dia nak cakap n rapat ngan staff di opis ni..
sib baik la geng opis ni baik.. kenai sangat kan..so daku pun bertemu ler 4 mata dengan dia then dia x ngaku dia kata selama ni geng opis yang dok ngata dia dengar ja..
apapun ku memang tak besaqkan kes pun dan berlagak seperti biasa tapi dalam hati ni semua ada.. makanan pun beringat jugaklaa mana tau kan hati orang ni...
So bila dapat tahu ku rasaaa LEGAA..
Syukur Ya ALLAH sebab jauhi ku dari insan yang mcm ni...




0 ulasan anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink