Monday, September 13, 2010

REUNION X-TSP2 BATCH 1998-1999 AFTER 10 YEARS...


Setelah sekian lama meninggalkan bumi Sekolah Teknik Sungai Petani 2... Sejak 1998-1999 maknanya hampir 11 tahun wooo. Nasib baik ada FACEBOOK yang menyatukan kami kembali semua selaku batch 1998-1999 X-TSP2, organizer dilantik secara sukarela iaitu En Jerry KAT n the team yang menjayakan event malam tersebut.TAHNIAH !! U all..Akhirnya tanggal 12 Sept 2010 Ahad raya ketiga bertempat di Steambot Corner Cinta Sayang Resort Sungai Petani, berlangsungnya majlis gilang gemilang REUNION X-TSP 2 BATCH 1998-1999 AFTER 10 YEARS..Ramai jugakla yang hadir memeriahkan suasana majlis...masing-masing ngan gaya perubahan masing-masing, ada yang datang dengan family, anak-anak kecil, ada yang masih single mingle..ada yang makin cun meletop-letop. Ada yang lain sangat dah muka depa.disebabkan kawen n berisi mcm aku ler..Watie tegur dulu masa school aku kurus cekeding jer...Aku for sure with Wisya One..My hubby last min tak dapat temankan sebab ada hal yang tidak dapat di elakkan.. Nasib baik ada Needa, leh duduk makan semeja dengan dia..ada gak kawan-kawan nak borak-borak sambil makan steambot sebab ramai yang datang ada lah dikalangan geng PKE dan duduk bersama family masing-masing segan jugakla nak hu hu ha ha lagi dah.. Kredit to all of you friends yang kasi duit raya kat My daughter one WISYA  :) .. Dapat duit aya manyak.


with geng PPN3 98/99 Amy, Watie & Erin.Geng Single :) ....................


Antara tetamu jemputan yang hadir  adalah Cikgu Din, Cikgu Aspalela BAK, Cikgu Bala, Cikgu Majmin n suaminya Cikgu Zawawi, Cikgu Ahmad yang kini pengetua TSP2..

Kamera of course la manyak snap n possing cuma masih sabar menanti En Jerry n En JEt upload ke FB jer ni kalau tidak dah siap grab n masuk sini daaa :) .. yang ada hanya dari phone kamera jer ni...
nanti bila diaorang upload leh la ciplak masuk sini yer..
Antara Pic- pic yang ada wat tatapan geng bloggers............................




with needa.....




Ketua Warden @ Cikgu Sains yang best...En Din...












Antara yang hadir memeriahkan suasana gilang gemilang......................



0 ulasan anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink