Saturday, January 9, 2010

Apa Ada Ngan 18 JUNE ??

D I D I E 

Disebalik 18 June1982


Your Birthdate: June 18 



You are a cohesive force - able to bring many people together for a common cause.
You tend to excel in work situations, but you also facilitate a lot of social gatherings too.
Beyond being a good leader, you are good at inspiring others.
You also keep your powerful emotions in check - you know when to emote and when to repress.

Your strength: Emotional maturity beyond your years
Your weakness: Wearing yourself down with too many responsibilities
Your power color: Crimson red
Your power symbol: Snowflake
Your power month: September


Wanita Jun


Berfikiran jauh & berwawasan, mudah ditawan krn sikap baik, berperangai yg lemah lembut, mudah berubah sikap, perangai idea @mood idea yg terlalu banyak dikepala, bersikap sensitif, otaknya aktif (sentiasa berfikir), sukar melakukan sesuatu dgn segera, bersikap suka menangguh-nangguh, bersikap terlalu memilih & mahukan yg terbaik, cepat marah &cepat sejuk, suka bercakap & berdebat, suka buat lawak & bergurau, otaknya cerdas berangan-angan, mudah berkawan & pandai berkawan, org yg sangat tertib, pandai mempamerkan sikap mudah kecil hati, mudah kena selsema, suka berkemas, cepat rasa bosan, sikap terlalu memilih & cerewet, kurang mempamerkan perasaan, lambat nak sembuh apabila terluka hati, suka kepada barang yang berjenama, mudah menjadi eksekutif, kedegilan yg tidak terkawal, sesiapa yg memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya.

COLORS OF JUNE-MAROON 


You are intelligent, and know what's right. You like to take things go your way, which can sometimes cause trouble or not thinking about other people's feelings. But you are patient when it comes to love... Once you get a hold of the right person, it's hard for you to find a better love.


Gemini Yang Bebas

Ciri Positif:

Orang yang lahir pada tarikh antara 21 Mei hingga 20 Jun dikatakan bernaung di bawah zodiak Gemini, yang berlambang Saudara Kembar. Dengan yang demikian, Gemini mahir berkomunikasi, suka mengembara, serba boleh, bijak, ada kuasa bercakap, berkebolehan menulis, kedekatan pada sanak saudara dan jiran, gemar penghijrahan, dan bersikap terbuka.

Kualiti Astrologi:

Anda termasuk dalam kategori berubah-ubah, iaitu mudah mengalami daya perubahan, daya penyesuaian dan daya keseimbangan. Dengan kategori berubah-ubah ini, anda adalah kreatif walaupun tidak selalu praktikal. Lambang-lambang yang termasuk dalam kategori berubah-ubah selain anda ialah PISCES, VIRGO dan SAGITTARIUS.


Singkap Rahsia Nombor Lahir Anda


18 + 6 + 1982 = 2006
2 + 0 + 0 + 6 = 8


Nombor Tarikh Lahir anda ialah : 8
Mereka selalu mempunyai perancangan yang hebat dan suka hidup dalam suasana kehidupan yang terbaik

 
MY LUCKY NUMBER OF BIRTH.. 8

8>>>  Penyelesaian
Golongan ini adalah penyelesaian masalah. Mereka adalah profesional, berterus terang, penilai yang baik dan sangat tegas. Mereka selalu mempunyai perancangan yang hebat dan suka hidup dalam suasana kehidupan yang terbaik. Mereka sangat suka mengendalikan manusia. Mereka melihat manusia secara objektif. Mereka akan memberitahu seseorang dengan cara mereka tersendiri bahawa mereka adalah ketua. Golongan ini perlu belajar untuk membuat keputusan berdasarkan keperluan sendiri daripada mengikut keperluan orang lain. Golongan terkenal yang mempunyai nombor lahir 8: Edgar Cayce, Barbra Streisand, George Harrison, Jane Fonda, Pablo Picasso, Aretha Franklin, Nostrodamus.
 



P/S:Ini bukan ramalan namun bukan untuk nak membanggakan diri ke apa, tapi research dari Gemini sebenarnya kebanyakkan rasa perangai super lak sama jer seperti di atas.. .Just for know me as Gemini Girl a.k.a Didie....n make it nice.... <<<<


Saya masih sama macam dulu yang pernah korang kenal lah..still selamba n rock walau dah ada Redwan Dan Nur Darwisyah..
Pada yang belum kenal, kena kenal dulu ler baru u all tahu "WHO AM I???"....





 Disebalik 18 Jun ni ada lagi 1 perkara nak kongsi ialah 
V
V
 Nur Darwisyah pun lahir sama ngan ibu dia, so kami 2 beranak boleh ler celebrate birthday bersama-sama pada 18 Jun 2009 ni...
Sharing date of birth
Ibu & Anak..



Ibu dan Wisya....
  




0 ulasan anda:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink